Regnigt och snorigt

Ellen är ute och skaffar sig en italiensk telefon och jag sitter här hemma och snorar. Första gången vi är ifrån varandra en längre tid sen vi kom hit, vi sitter nästan ihop annars. Om vi inte kände varandra utan och innan tidigare, så lär vi göra det när vi åker hem igen.

Jag har precis tagit mig en dusch i vårt duschkar, som Ellen kallar det. Det var intressant... Kanske får man in en bättre taktik efter några gånger? 

Ute bara fortsätter det att regna och regna och regna och regna.... trist. Hyfsat varmt är det i alla fall. Jag hoppas att jag känner mig tillräckligt pigg ikväll för att kunna följa med de andra ut och äta kinesiskt och sedan eventuellt även gå ut. I morgon är det nämligen röd dag här och alla är lediga, därför går man såklart ut ikväll! Middagen ska jag nog orka med i alla fall, vi får se.

A presto!
Louise

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- ni får ha det så kul ikväll ;)!

2011-03-17 @ 00:10:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- inget att tacka för! går in här varje dag :)! haha!

2011-03-17 @ 16:37:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0