Sola

Kom precis hem till ett mycket ensamt rum. Har tårögd sagt hej då till Ellen på tågstationen, hon beger sig nu hem till Sverige. Tre fantastiska månader har vi haft här och vi har fått uppleva så mycket ihop, jobbigt som roligt och under tiden har vi kommit varandra ännu närmre än tidigare. Går inte riktigt att sammanfatta tre månader eller kunna beskriva vad de har betytt för mig. Vi förverkligade en gemensam dröm som vi haft länge. Vi gjorde det.

Själv blir jag kvar här i Genova. Ska ta tag i jobbletandet och sen får vi se hur det slutar. Känns både spännande och något läskigt. Kommer bli otroligt tomt och konstigt utan min bästa vän här, men det här ska jag klara av, så är det bara. Har redan fått flera värmande kramar från våra vänner på Don Cola och det känns bra att ha dem.

Nu börjar ett nytt kapitel!

Det kommer några fler inlägg här på bloggen från oss, men mig kommer ni kunna fortsätta följa på http://thoughtsofagirl.blogg.se 

/Louise


Förväntansfulla på tågstationen i Jönköping för tre månader sedan...


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- kommer sakna denna blogg!

2011-06-14 @ 11:01:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0